کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران خبر داد

اجرای برنامه‌های شاخص ویژه دهه کرامت در مازندران

6 تير 1398 ساعت 14:21

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران از اجرای برنامه‌های شاخص ویژه دهه کرامت در استان با شعار مهربانی به رسم اهل بیت(ع) خبر داد.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمود علیخانی به مناسبت دهه کرامت و اوقات فراغت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با شعار مهربانی به رسم اهل بیت(ع) اجرا می‌شود، اظهار کرد: جشن های خوبی در سطح استان در این دهه تدارک دیده شده است.

وی افتتاح مراسم ویژه دهه کرامت در تنکابن، برپایی ایستگاه‌های کریمانه، برپایی جشن دختران آفتاب و جشن بزرگ رضوی در بوستان ولایت ساری را از برنامه‌های شاخص در دهه کرامت در استان اعلام کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه 24 نهاد و دستگاه عضو شورای دهه کرامت هستند، افزود: دبیری این شورا بر عهده کانون مساجد استان است.

این مسئول از اعزام خادمان امام رضا(ع) در قالب برنامه «زیر سایه خورشید» و حضرت معصومه(س) در قالب برنامه سفیران کریمه در شهرهای استان خبر داد و گفت: جشن‌های دهه کرامت به صورت مردمی برگزار می‌شود.

علیخانی با اعلام اینکه شادی و نشاط نیاز جامعه است، اظهار کرد: تلاش داریم برنامه های افتتاحیه دهه کرامت با تنوع و جذابیت خاصی همزمان با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) در سواحل غرب استان برگزار شود.

وی در بخش دیگری درباره اهمیت برنامه های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد، تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان داریم که با توجه به ظرفیت‌ها، مازندران میزبان اردوهای کانون های مساجد سراسر کشور شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه موازی‌کاری در مساجد نداریم، ادامه داد: فصل‌الخطاب امور مسجد امام جماعت مسجد است.

علیخانی درباره برنامه‌‌های این کانون برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: در اجرای طرح سرای تفاهم 90 روان‌شناس به مساجد شاخص استان اعزام شدند تا در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی روشنگری کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 394259

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394259/اجرای-برنامه-های-شاخص-ویژه-دهه-کرامت-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com