تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۹۴۱۸۶
وزیر خارجه بحرین در حاشیه نشست صهیونیستی منامه، نقاب از چهره رژیم آل خلیفه را عملا کنار زد و اعلام کرد که این رژیم می‌خواهد بهترین روابط را با اسرائیل داشته باشد!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، همزمان با میزبانی دولت بحرین از اجتماع ضد فلسطینی موسوم به «نشست منامه»، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین دیروز برای اولین بار از تصمیم این کشور برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با پایگاه «تایمز اسرائیل» گفت: «ما معتقدیم که اسرائیل کشوری است که می‌ماند و ما می‌خواهیم بهترین روابط را با آن داشته باشیم. می‌خواهیم با آن صلح کنیم.»

وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در پاسخ به سؤالی در مورد غیرمعمول بودن مصاحبه یک مقام عرب با رسانه‌های اسرائیلی، اقدام نادرست خود را این گونه توجیه کرد: «این اتفاق باید مدت‌ها پیش رخ می‌داد. صحبت کردن با کسانی که با آنها اختلاف دارید، همواره گامی است که نهایتا به کاهش تنش منجر می‌شود.»

 در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از تماس‌های پشت پرده برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس با رژیم صهیونیستی منتشر می‌شده و حتی گفته می‌شود که کشورهای مذکور روابط امنیتی نزدیکی با این رژیم برقرار کرده‌اند. در این میان، بحرین رویکردی علنی‌تر در پیش گرفته و از همین رو نیز میزبانی نشست، که گام نخست رونمایی از طرح سازش موسوم به «معامله قرن» است، به این کشور سپرده شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴