تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۳۹۴۱۲۷
مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از تألیف و چاپ ٢٨۵ کتاب در انتشارات انجمن اولیا و مربیان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان بعدازظهر امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به اینکه سید جواد حسینی سرپرست آموزش و پرورش اقدامات بسیار مناسبی در حوزه انجمن اولیا و مربیان و خرد جمعی داشته‌ است، اظهار کرد: ما یک مسؤولیت  بسیار خطیری در بحث انجمن اولیا و مربیان و همچنین خانواده‌ها بر عهده داریم و آن آموزش خانواده است و اگر به این مهم نپردازیم، کار آموزش و پرورش معطل و ابتر است.

وی با بیان اینکه سه‌چهارم وقت دانش‌آموزان در خارج از مدرسه است و در خدمت خانواده قرار دارد، گفت: انجمن با برگزاری کلاس‌های حضوری و تألیف کتاب اقدامات مهمی انجام داده‌ است؛ اکنون کارگاه‌ها، انتشارات و ... در امر خطیر آموزش خانواده حضور یافته‌اند و اقدامات را انجام می‌دهند.

وی از تألیف ۲۸۵ کتاب در انتشارات انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این کتاب‌ها را برای ارتقای آگاهی تربیتی خانواده‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهیم؛ در سال گذشته به طور متوسط هر ماه یک کتاب را منتشر کردیم تا بتوانیم از آثار ناشران، مولفان، استادان برجسته دانشگاه‌های کشور برای افزایش آگاهی های خانواده‌ها بهره ببریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما