کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عصر امروز انجام می‌شود؛

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس در مازندران

5 تير 1398 ساعت 14:40

مدیر امور رسانه و ارتباطات معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس با حضور حاج حسین یکتا طی روز جاری در مازندران خبر داد.


به گزارش بلاغ، عبدالله گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عصر امروز مراسم افتتاحیه دوره آموزشی روایت‌گری گفتمان انقلاب و دفاع مقدس با اولویت گام دوم انقلاب در مرکز امامت سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و نیز با تدریس حاج حسین یکتا روای نام آشنای دفاع مقدس و راهیان نور انجام می‌شود.

مدیر امور رسانه و ارتباطات معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در این مراسم، 100 نفر از داوطلبانی که از سطح استان برای شرکت در این کارگاه آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند، حضور خواهند داشت.

گرزین ادامه داد: این کارگاه آموزشی بنا است تا هر هفته در روزهای چهارشنبه با حضور راویان برجسته کشور در این مرکز برگزار شود.

مدیر امور رسانه و ارتباطات معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران گفت: افرادی که علاقمند به حضور در این دوره آموزشی هستند، می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09112233343 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 394070

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394070/مراسم-افتتاحیه-دوره-آموزشی-روایت-گری-دفاع-مقدس-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com