کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیفیت پروژه های عمرانی کرج فدای سرعت افتتاح نشود

5 تير 1398 ساعت 15:25

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه نباید کیفیت پروژه های عمرانی کرج فدای سرعت افتتاح شود، گفت: بهره برداری کامل از پروژه ها مورد تأکید شورای شهر کرج است.


به گزارش بلاغ،مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهر با تأکید بر اینکه کیفیت پروژه نباید فدای سرعت احداث شود، گفت: گاهی اوقات پروژه تا آستانه اتمام زمان قرارداد به کندی پیش می رود اما بیشتر کار در هفته های پایانی انجام می شود که این سرعت مانع از نظارت صحیح بر عملکرد پیمانکار و کیفیت کار می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بهره برداری کامل از پروژه ها مورد تأکید شورای دوره پنجم است، مطرح کرد: گاهی مشاهده می شود که پل های غیرهمسطح پیش از احداث مسیرهای انحرافی یا کندرو زیر بار ترافیک می روند که این امر موجب ایجاد زحمت برای شهروندان می شود.

وی توجه به نمای ظاهری پروژه های عمرانی و در نظر گرفتن نورپردازی، احداث فضای سبز حاشیه ای و بخش های جانبی را از انتظارات کمیسیون عمران دانست و اظهار کرد: یک پروژه در حال احداث باید نمای مناسبی داشته باشد تا شهروندان با نگاه به آن آشفته نشوند.

حاجی قاسمی بیان کرد: انجام بخشی از پروژه های عمرانی با استفاده از ظرفیت های داخلی شهرداری کرج در شرایط اقتصادی کنونی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه به دلیل نوسانات ارزی و جهش قیمت ها شاهد عدم اقبال پیمانکاران برای ورود به انجام برخی پروژه ها هستیم، اظهار کرد: شهرداری می تواند با شناسایی صحیح منابع انسانی، ماشین آلات و توان مهندسی خود نسبت به آغاز و تکمیل تعدادی از پروژه ها اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: مواردی از جمله عدم استفاده از پیمانکاران ضعیف و کم تجربه، توجه به اولویت های عمرانی اعلام شده از سوی شورای شهر و استمرار در بازدیدها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.


کد مطلب: 394018

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394018/کیفیت-پروژه-های-عمرانی-کرج-فدای-سرعت-افتتاح-نشود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com