کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت نماینده نطنز+جزئیات مراسم تشییع

5 تير 1398 ساعت 15:15

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.


به گزارش بلاغ،مرتضی صفاری نطنزی صبح امروز به علت سرطان پانکراس در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این نماینده مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت، در متن پیام رئیس مجلس بدین شرح است: درگذشت همکار ارجمند و  پرتلاش، جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی، نماینده شریف مردم نطنز و قمصر موجب تاسف و تأثر فراوان گردید؛ ایشان از نمایندگان ساعی و توانمند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل  مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند .

در پایان این پیام امده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستانهای نطنز و قمصر و دوستداران و خانواده محترم ایشان ، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می کنم.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر نماینده مردم نطنز و قمصر ساعت 17 روز پنجشنبه در شهر نطنز برگزار و خاکسپاری او در امامزاده عبدالله این شهر برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 394016

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/394016/پیام-تسلیت-رئیس-مجلس-پی-درگذشت-نماینده-نطنز-جزئیات-مراسم-تشییع

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com