تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۳۹۳۹۲۲
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اجازه دو قطبی شدن را در کشور نمی‌دهیم، گفت: در مقابل سخنان کسانی که بر علیه مسئولین نظام هستند می‌ایستیم، اماهمانطور که مقام معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند، باید انتقادگر و مطالبه‌گر باشیم.دشمن می‌خواهد ما مانند لیبی شویم، مردم دو قطبی شوند و به جان همدیگر بیافتند.
۰
plusresetminus
اجازه دو قطبی شدن را در کشور نمی‌دهیم/بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور به‌خاطر سوءمدیریت است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حیدر مصلحی سه شنبه شب در نخستین یادواره شهدای قوه قضاییه استان مازندران و شهدای ترور شهرستان آمل با اشاره به اینکه موفقیت های امروز کشورمان با هزینه بدست آمده است، اظهار کرد: اگر در دنیا به عنوان کشور قدرتمندی شناخته شده ایم و استکبار از ما وحشت دارد، بخاطر 200 هزار شهید دفاع مقدس و 17 هزار شهید ترور است.

وی افزود:امروز در عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و ترکیه آمریکا به راحتی عربده کشی می کند و در کشورمان جرات این کار را ندارد.


وزیر سابق اطلاعات کشور، قدرت انقلاب را قدرت مردمی خواند و عنوان کرد: در دفاع مقدس، ترور و در شبیخون تهاجم فرهنگی، این مردم بودند که به خوبی دفاع کردند و امروز در تحریم ها نیزباید اینگونه باشد؛ چرا که دشمن می‌خواهد ما مانند لیبی شویم، مردم دو قطبی شوند و به جان همدیگر بیافتند.

وی با بیان اینکه اجازه دو قطبی شدن را در کشور نمی‌دهیم، اظهار کرد: در مقابل سخنان کسانی که بر علیه مسئولین نظام هستند می‌ایستیم، اماهمانطور که مقام معظم انقلاب در سخنرانی خود فرمودند، باید انتقادگر و مطالبه‌گر باشیم.

مصلحی یکی از پیشگویی های مقام معظم رهبری را افول آمریکا خواند و خاطرنشان کرد:آمریکا را مقابل ایران به زانو در خواهد آمد و این سخنان با بررسی و تحقیق گفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 14 میلیون مقاله توسط هیئت علمی دانشگاه‌های آمریکا در این خصوص نوشته شده است که افول آمریکا را در بخش سیاسی، اجتماعی، اقتصادی بررسی می کرده است و بیش از 70 درصد علت این فروپاشی را انقلاب اسلامی ایران دانستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به برنامه های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در دنیای اسلام هستیم.

وی  شهید بهشتی را در راس شهدای ترور خواند و اظهار کرد: ترور حادثه 7 تیر، انبوهی از عبرت بود که از رئیس جمهور، رئیس قوه قضایه، نخست وزیر و شخصیت های دارای این جایگاه قربانی مقابله با استکبار بودند.

مصلحی با بیان اینکه 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم هاست، گفت: در جنگ اقتصادی هستیم و نمی توان در پشت میز نشست و جنگید، بخش زیادی بخاطر سو مدیریت است، باید اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد و را براساس اقتصاد مقاومتی و در این راستا زندگی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما