کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطالبه‌گری جوانان با حفظ حرمت مسوولان انجام شود

4 تير 1398 ساعت 22:55

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی تبلیغی مطالبه‌گری است که باید با حفظ حرمت مسوولان مطالبه‌گر بود و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که به صورت منسجم و با هدف مشترک و همفکری پیش برود.


به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مختار کرمی بعدازظهر امروز در سفر خود به شهرستان در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی شهرستان سقز اظهار کرد: برگزاری جلسه با جوانان پاکی که به افکار پلید آلوده نیستند، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی دچار معضل کمبود مخاطب هستند، افزود: جذب مخاطب با دستگاه‌های فرهنگی سخت است و شاید به دلیل نبود هنر برقراری ارتباط است اما باید جوانان را به سمت ادارات فرهنگی جذب و با آنها ارتباط برقرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در کشور روی کاغذ است اما در کردستان این کانون‌ها یک ظرفیت قوی است و صدور مجوز به تنهایی کافی نیست و باید از ظرفیت آنها برای جذب مخاطب و افزایش کارهای فرهنگی بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: غفلت از ظرفیت کانون‌های فرهنگی درست نیست و باید کانون‌ها فعال شوند و آنها را تقویت و برای ترویج اخلاق در جامعه تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی تبلیغی مطالبه‌گری است که باید با حفظ حرمت مسوولان مطالبه‌گر بود و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که به صورت منسجم و با هدف مشترک و همفکری پیش برود.

وی اضافه کرد: جوانی پر از شور و نشاط و صداقت و پاکی است و مقام معظم رهبری نیز به جوانان امید بسته‌اند و باید کسانیکه ریش سفید کرده‌اند جا را برای فعالیت جوانان خالی کنند.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: مدیران و مسئولان باید کار را به دست جوانان بسپارند و راه را برای آنها باز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه باید در شهرستان‌ها گروههایی تشکیل شود تا مطالبات جوانان بررسی شود، افزود: باید فضا برای جوانان باز شود تا اظهار نظر کنند و از ایده و نظرات آنها استفاده کنیم.

 حجت‌الاسلام کرمی اعلام کرد: مطالبات جوانان باید با منطق و علم مطرح شود تا به نتیجه برسد.

در این جلسه مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز به مسوولان کانون‌ها اعطا شد.


کد مطلب: 393903

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393903/مطالبه-گری-جوانان-حفظ-حرمت-مسوولان-انجام-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com