کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت تغییر رویکردها از مقاله بازی به سمت فناوری و تکنولوژی

4 تير 1398 ساعت 20:30

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: باید رویکرد خود را از مقاله نوشتن و مقاله بازی به سمت فناوری و تکنولوژی تغییر دهیم.


به گزارش بلاغ،دکتر حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ظهر امروز در آئین بزرگداشت مقام استاد که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: باید رویکردها از سمت نوشتن مقاله و مقاله بازی به سمت انجام فعالیت های فناورانه و تقویت تکنولوژی سوق دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه مسؤول نوع نگرش و رفتار دانشجویان و قشر جوان هستیم، اضافه کرد: در این برهه از زمان انتظار می رود به سمت ارتباط گرفتن با صنعت پیش برویم.

این مقام مسؤول توضیح داد: در رابطه با علم مراحل تکامل را طی خواهیم کرد که البته برای پیشرفت در این عرصه لازم است دانش و علم را به صورت عمودی و افقی گسترش دهیم.

کریم اضافه کرد: در این راستا باید تعداد دانشگاه ها و رشته های درسی را افزایش دهیم و نخستین گام این امر باید توسط هیأت علمی برداشته شود.

وی با بیان اینکه پویایی تحول گرایی توسط هیأت علمی و قشر جوان رقم می خورد، اظهار کرد: کلاس های درسی نباید به روش ۱۰ سال پیش برگزار شود؛ کلاس درس باید پویا و نوآورانه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: از هیأت علمی دانشگاه درخواست داریم تا در تصمیم سازی های پررنگ ظاهر شوند؛ شانه بالا انداختن برازنده هیأت علمی نیست.

کریم موفقیت و شکست در دانشگاه را متعلق به همه دانست و یادآور شد: باید با حضور پررنگ در وزارتخانه و کشور قدرت لابی کردن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: هیأت علمی ها باید کوله بار تجربه خود را در اختیار جوانان قرار دهند زیرا دانشجویان برای وارد شدن به جامعه خام هستند.

کریم با اشاره به اینکه اعضای هیأت علمی باید الگوی دانشجویان باشند، اذعان کرد: باید مهارت های اعضای هیات علمی دانشگاه تقویت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولیت در هیأت علمی دانشگاه بسیار خطیر و بزرگ است بنابراین رفتار و منش این گروه باید روحیه دانشجویان را تقویت کند.


کد مطلب: 393876

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393876/ضرورت-تغییر-رویکردها-مقاله-بازی-سمت-فناوری-تکنولوژی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com