تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۳۹۳۸۷۵
عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت اشراف بیشتر استاندار جدید بر رفتار مدیران کل گفت: استاندار جدید باید شهامت و شجاعت را در رفتار مدیران کل دستگاه‌ها تقویت کند و اگر مدیری شهامت اداره دستگاهی را ندارد، میز و صندلی ریاست را رها کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حسن خسته  با اشاره به انتصاب مصطفی سالاری به‌عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور و خالی شدن پست استانداری گیلان اطهار کرد: استاندار جدید باید با جدیت بیشتری دنبال پروژه‌های عمرانی و پیگیری اعتبارات باشد.

وی بر لزوم تعامل استاندار جدید با دستگاه‌ها و روسای نهادها افزود: استاندار گیلان باید علاوه بر تعامل با دستگاه‌های نظارتی، قضایی و نمایندگان مجلس با مردم تعامل بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند مصطفی سالاری در استان گیلان گفت: استاندار جدید باید مبحث بوم گردی را در کنار حفظ محیط‌زیست و اقتصاد کشاورزی گیلان مدنظر قرار دهد.

خسته بند بر ضرورت اشراف بیشتر استاندار جدید بر رفتار مدیران کل تأکید کرد و افزود: استاندار جدید باید شهامت و شجاعت را در رفتار مدیران کل دستگاه‌ها تقویت کند و اگر مدیری شهامت اداره دستگاهی را ندارد، میز و صندلی ریاست را رها کند.

وی با اشاره به مشکلات عمرانی در استان و متوقف شدن کار پیمانکاران افزود: سه ماه از سال گذشته اما هیچ‌گونه مجوزی مبنی بر برداشت یک فرغون مصالح از بستر رودخانه‌ها داده نمی‌شود و پیمانکاران شاکی هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه ما دنبال استاندار بومی هستیم، گفت: علیزاده، معاون عمرانی اسبق استانداری گیلان گزینه مناسبی برای تصدی استانداری گیلان است هرچند ممکن است سیاست وزارت کشور با خواسته ما متفاوت باشد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴