کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت اشراف بیشتر استاندار جدید بر رفتار مدیران کل/استاندار گیلان بومی باشد

4 تير 1398 ساعت 20:25

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر ضرورت اشراف بیشتر استاندار جدید بر رفتار مدیران کل گفت: استاندار جدید باید شهامت و شجاعت را در رفتار مدیران کل دستگاه‌ها تقویت کند و اگر مدیری شهامت اداره دستگاهی را ندارد، میز و صندلی ریاست را رها کند.


به گزارش بلاغ،حسن خسته  با اشاره به انتصاب مصطفی سالاری به‌عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور و خالی شدن پست استانداری گیلان اطهار کرد: استاندار جدید باید با جدیت بیشتری دنبال پروژه‌های عمرانی و پیگیری اعتبارات باشد.

وی بر لزوم تعامل استاندار جدید با دستگاه‌ها و روسای نهادها افزود: استاندار گیلان باید علاوه بر تعامل با دستگاه‌های نظارتی، قضایی و نمایندگان مجلس با مردم تعامل بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند مصطفی سالاری در استان گیلان گفت: استاندار جدید باید مبحث بوم گردی را در کنار حفظ محیط‌زیست و اقتصاد کشاورزی گیلان مدنظر قرار دهد.

خسته بند بر ضرورت اشراف بیشتر استاندار جدید بر رفتار مدیران کل تأکید کرد و افزود: استاندار جدید باید شهامت و شجاعت را در رفتار مدیران کل دستگاه‌ها تقویت کند و اگر مدیری شهامت اداره دستگاهی را ندارد، میز و صندلی ریاست را رها کند.

وی با اشاره به مشکلات عمرانی در استان و متوقف شدن کار پیمانکاران افزود: سه ماه از سال گذشته اما هیچ‌گونه مجوزی مبنی بر برداشت یک فرغون مصالح از بستر رودخانه‌ها داده نمی‌شود و پیمانکاران شاکی هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه ما دنبال استاندار بومی هستیم، گفت: علیزاده، معاون عمرانی اسبق استانداری گیلان گزینه مناسبی برای تصدی استانداری گیلان است هرچند ممکن است سیاست وزارت کشور با خواسته ما متفاوت باشد.


کد مطلب: 393875

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393875/ضرورت-اشراف-بیشتر-استاندار-جدید-رفتار-مدیران-کل-گیلان-بومی-باشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com