معاون منابع حمایتی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به کمک‌های بی‌نظیر مردم کشور در حادثه سیل اخیر، گفت: هلال احمر امانت‌داری خود را به مردم ثابت کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،علیرضا سلیمی  با اشاره به اینکه ما در جمعیت هلال احمر خودمان را حلقه واسط میان توان توانگر و نیاز نیازمندان می‌دانیم، اظهار کرد: تمامی توفیفات ما در این جمعیت بر پایه کمک و همکاری مردم شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در همین سیل اخیر که در چندین استان کشور رخ داد حجم انبوهی از مهربانی مردم را شاهد بودیم، افزود: کمک‌های بی‌نظیر مردم به سیل‌زدگان نشان داد که جمعیت هلال احمر توانسته امانت‌داری خود را به مردم ثابت کند.

معاون منابع حمایتی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه استان گلستان مهد انسان‌های نیکوکار و بی‌ادعاست، خاطرنشان کرد: همین آقای شهرکی که ست امانات تجهیزات پزشکی را برای 31 استان تهیه و ارسال کرده است نمونه‌ای از این انسانهای متواضع و نیکوکار است.

سلیمی با اشاره به اینکه امروز نیکوکاران استان گلستان در کل کشور سناخته شده اند، ادامه داد: ایده ناب آقای شهرکی در تهیه بانک امانات تجهیزات پزشکی امروز به الگوی بزرگی برای بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد من به نیکوکاران این است که با ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستان‌ها و مناطق محروم این امر را نذر سلامتی خود قرار دهند، تصریح کرد: اگر بتوانیم همین یک بار را نیز از روی دوش مردم برداریم قطعا مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴