تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۳۹۳۸۲۴
نماینده مردم مشهد گفت: بازی آمریکایی ها در ارتباط با ایران به گونه ای است که کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز تیر آن ها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: بازی آمریکایی ها در ارتباط با ایران به گونه ای است تا کشور ما را مجددا پای میز مذاکره بیاورند و امروز پس از آن که تیر آن ها در تحریم های اقتصادی به سنگ خورد و نتیجه نداد، بازی جدیدی شروع کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه آن ها اشخاص را تحریم می کنند نشان می دهد ایران در حوزه تحریم های اقتصادی، آمریکا را به بن بست رسانده و مهم است که آمریکا در ارتباط با این موضوع به نتیجه مدنظر خود نرسیده است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود گفت: ممکن است فردی در یک نیرو و تشکیلاتی خطایی انجام داده باشد اما نباید آن را به پای همه نوشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: شاید فردی از نیروی انتظامی کار خطایی انجام داده باشد اما نباید نیروی انتظامی را با این همه خدمات متعدد در کشور زیر سوال برد و برخی نباید از تریبون های رسمی خود برای این موضوع سوءاستفاده کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰