تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۹۳۸۲۲
رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه گفت: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را در راستای آشنایی با ورزش اسکواش به‌صورت رایگان، به مدت 2 هفته به این هیأت معرفی کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،وحید جهانگیری  اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول استعدادیابی اسکواش 43 نفر از بین 160 نفر در رده سنی زیر 9 سال و 11 سال انتخاب شده و به مرحله دوم استعدادیابی راه پیدا کرده‌اند و با توجه به توان و استعدادهای این رشته ورزشی در کرمانشاه، 10 نفر از تعداد 43 نفر راه یافته به مرحله دوم اردوی استعدادیابی از این استان هستند.

رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه با اشاره به تعمیرات انجام شده در سالن اسکواش هیأت، خاطرنشان کرد: با توجه حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تعمیرات بسیار مهمی همچون نصب سیستم روشنایی استاندارد در سالن اسکواش استان انجام شد و پیرو این تعمیرات، هیأت اسکواش استان کرمانشاه می‌تواند به راحتی میزبان اردوی تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: حدود 30 میلیون تومان برای تعمیرات و نصب سیستم روشنایی استاندارد در هیأت اسکواش استان هزینه شد که بخش اعظم آن توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان تامین شده است.

جهانگیری تصریح کرد: سالن اسکواش هیأت استان میزبان مرحله دوم استعدادیابی اسکواش از سراسر کشور در تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه است.

 وی پیرامون دیگر فعالیت‌های هیأت اسکواش استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه هیأت اسکواش استان، طرح تابستانی 2 هفته رایگان در این هیأت است که براساس این طرح خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را در راستای آشنایی با ورزش اسکواش به مدت 2 هفته به هیأت استان معرفی کنند.

وی ادامه در تشریح این طرح، یادآور شد: این طرح با هدف معرفی رشته ورزشی اسکواش و کشف استعدادهای نونهالان در این رشته طراحی و اجرا شده است به نحوی که در مدت 2 هفته نونهالان بدون پرداخت هزینه و یا خرید امکانات با رشته اسکواش آشنا خواهند شد و در صورت وجود علاقمندی و استعداد برای ادامه فعالیت به مربیان مربوطه معرفی خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: با طراحی و اجرای طرح 2 هفته رایگان در کنار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در هیأت اسکواش استان، امیدواریم زمینه جذب تمام استعدادهای این رشته ورزشی در استان در هر شرایط مالی در هیأت اسکواش را فراهم کنیم.

جهانگیری در پاسخ به این سئوال که امکانات و زیرساخت‌های موجود در اسکواش استان به چه میزان جوابگوی نیاز این رشته ورزشی است، گفت: هم‌اکنون یک سالن اسکواش فعال و هشت مربی در رشته ورزشی اسکواش در استان فعال هستند و امیدواریم با رایزنی‌های ممکن مسؤولان فدراسیون و اداره‌کل و رزش و جوانان استان زمین احداث یک سالن دیگر در این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور بخش خصوصی در این رشته ورزشی، عنوان کرد: با توجه به هزینه زیاد ساخت یک سالن اسکواش از طرفی و وجود علاقه و استعداد بسیار زیاد در استان کرمانشاه در صورت حضور بخش خصوصی در این ورزش برای احداث سالن خصوصی بسیار استقبال خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴