تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۹۳۸۱۹
شهردار اهواز گفت: انضباط مالی، اداری و ساختاری باید در مجموعه شهرداری اهواز حاکم شود و منافع مردم باید بازستانده شود این پذیرفتنی نیست در تاریک‌خانه‌ها توافقاتی صورت بگیرد که خروجی آن تضییع حقوق مردم و بیت‌المال باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،موسی شاعری شهردار اهواز در آیین معارفه خود با اشاره به سابقه همکاری با شهردار قبلی، اظهار کرد: استاندار خوزستان نگاه ویژه نسبت به شهرداری دارد و همراهی استاندار روحیه‌بخش و تأثیرگذار بود و برای شهر اهواز اولویت‌هایی داریم.

وی افزود: انضباط مالی، اداری و ساختاری باید در مجموعه شهرداری اهواز حاکم شود و منافع مردم باید بازستانده شود این پذیرفتنی نیست در تاریک‌خانه‌ها توافقاتی صورت بگیرد که خروجی آن تضییع حقوق مردم و بیت‌المال باشد.

شهردار اهواز با بیان این‌که ترجیح می‌دهم بیشتر عمل کنم تا حرف بزنم، عنوان کرد: مشکلات بسیار زیاد است اما اعتقاد دارم با کمک و همدلی می‌توانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود گام‌های مؤثری برای توسعه شهر برداریم.

وی گفت: به‌تنهایی نمی‌توان مشکلات شهر اهواز را حل کرد و همه عناصر دانشگاهی، نخبگان و مدیران کمک کنند تا در کنار هم اهواز را به سوی توسعه پیش ببریم.

شاعری گفت: صنعت نفت، کارون زیبا و مجموعه ظرفیت‌های عظیمی که وجود دارد و همچنین فرصت کم‌نظیر اقوام گوناگون این امکان را ایجاد می‌کند که گام‌های مؤثری برداشته شود.

شهردار اهواز با اشاره به اهمیت همکاری اعضای شورای شهر با شهرداری، اظهار کرد: شهر اهواز ۱۴ شهردار خواهد داشت با یک مدیریت واحد که می‌تواند در پیشرفت شهر بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: برای اولین بار است که شورای شهر به یک نفر از بدنه شهرداری اعتماد کردند که یک فرصت مغتنم است و باید در کنار هم تلاش کنیم که اعتماد شورای شهر به بدنه شهرداری اهواز نتایج خوبی داشته است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴