کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همدان میزبان پنجمین نشست کشوری هم‌اندیشی مراکز جامع خانواده

4 تير 1398 ساعت 15:25

مدیر مرکز جامع تحکیم خانواده «سایبان مهر» همدان گفت:‌پنجمین نشست کشوری هم‌اندیشی مدیران و مسؤولان مراکز جامع خانواده به میزبانی همدان از فردا آغاز خواهد شد.


به گزارش بلاغ،نرجس اسکندریان  از برگزاری پنجمین نشست کشوری هم‌اندیشی مدیران و مسوولان مراکز جامع خانواده خبر داد و اظهار کرد: این نشست به میزبانی مرکز جامع خانواده سایبان مهر همدان و با حضور حجت‌الاسلام رویت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور و مدیران مراکز 11 استان کشور برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های این نشست افزود: ارائه گزارش مدیران مراکز، بازدید از مرکز جامع خانواده «سایبان مهر» و ارائه گزارش عملکرد این مرکز و تبیین برنامه‌های مراکز با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی فعالیت‌های این مراکز و استفاده از تجربیات یکدیگر صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز جامع تحکیم خانواده «سایبان مهر» همدان با تشکر از مسؤولان دانشگاه بوعلی به‌ویژه امور بانوان و خانواده این دانشگاه، خاطرنشان کرد: این نشست در دانشگاه بوعلی از تاریخ پنجم تا هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراکز جامع تحکیم خانواده با هدف ارائه الگوی اسلامی ـ ایرانی در امر ازدواج و تحکیم خانواده در سراسر کشور شکل گرفته است.

اسکندریان تصریح کرد: از دیگر اهداف راه‌اندازی این مراکز در سطح کشور می‌توان به افزایش نرخ ازدواج آگاهانه به هنگام و آسان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق و ایجاد باور نقش مبنایی خانواده در تمام فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد.

وی گفت: ما در مرکز سایبان مهر همدان آموزش، مشاوره، گفتمان‌سازی بین زوجین را در چندین جلسه متوالی برگزار  می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری ازدواج آسان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم تسهیلات و خدماتی نیز به زوجین داده می‌شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت یک سال و اندی از راه‌اندازی این مرکز استقبال خوبی از طرف جوانان صورت گرفته و مورد رضایت زوجین بوده است.


کد مطلب: 393812

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393812/همدان-میزبان-پنجمین-نشست-کشوری-هم-اندیشی-مراکز-جامع-خانواده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com