تاریخ انتشاردوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۹۳۶۱۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: بسیج اساتید باید حلال مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام سید علی طاهری در  همایش بسیج اساتید استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه ویژه ای به حوزه علوم انسانی دارد و نگاه جدیدی در این حوزه تعریف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: ماموریت جدیدی که دانشگاه آزاد اسلامی برای خود در حوزه هنر تعریف کرده اتفاق مبارکی است و امید داریم منشا خیر شود.

طاهری افزود: در دیداری که اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری داشتند بیان شد که دانشگاه وظیفه آینده تربیت کشور را برعهده دارد و وظیفه دانشگاه و اساتید دانشگاه در این مسیر بسیار خطیر است.

وی گفت: دانشگاه در حوزه علوم انسانی نقش دارد و در علوم انسانی و اسلامی کردن علوم انسانی برنامه ویژه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان افزود: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج اساتید و با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه این مراسم در نظر گرفته شد و هدف این است که بتوانیم همانطور که از اسم این همایش مشخص است اساتیدی در تراز شهید چمران داشته باشیم و برای رسیدن به چنین هدف برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

طاهری بیان کرد:بسیج اساتید باید حلال  مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴