کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیج اساتید حلال مشکلات جامعه باشد

3 تير 1398 ساعت 16:10

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: بسیج اساتید باید حلال مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.


به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام سید علی طاهری در  همایش بسیج اساتید استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه ویژه ای به حوزه علوم انسانی دارد و نگاه جدیدی در این حوزه تعریف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: ماموریت جدیدی که دانشگاه آزاد اسلامی برای خود در حوزه هنر تعریف کرده اتفاق مبارکی است و امید داریم منشا خیر شود.

طاهری افزود: در دیداری که اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری داشتند بیان شد که دانشگاه وظیفه آینده تربیت کشور را برعهده دارد و وظیفه دانشگاه و اساتید دانشگاه در این مسیر بسیار خطیر است.

وی گفت: دانشگاه در حوزه علوم انسانی نقش دارد و در علوم انسانی و اسلامی کردن علوم انسانی برنامه ویژه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان افزود: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج اساتید و با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه این مراسم در نظر گرفته شد و هدف این است که بتوانیم همانطور که از اسم این همایش مشخص است اساتیدی در تراز شهید چمران داشته باشیم و برای رسیدن به چنین هدف برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

طاهری بیان کرد:بسیج اساتید باید حلال  مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.


کد مطلب: 393618

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393618/بسیج-اساتید-حلال-مشکلات-جامعه-باشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com