کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازسازی مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید

3 تير 1398 ساعت 15:50

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: یکی از اولویت‌های مدیرکل نوسازی لرستان بایستی تلاش جهت رساندن مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید باشد.


به گزارش بلاغ،داریوش ورناصری ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به تعامل آموزش و پرورش با اداره‌کل نوسازی اظهار کرد: این تعامل از اهداف مهمی است که بایستی رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مدیرکل نوسازی لرستان بایستی تلاش جهت رساندن مدارس آسیب‌دیده از سیل برای سال تحصیلی جدید است، در این خصوص اعتباراتی نیز در سازمان نوسازی پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور جمع‌آوری بخاری‌های نفتی استان را دیگر اولویت اداره‌کل نوسازی لرستان عنوان و تصریح کرد: حدود 3 هزار کلاس در لرستان با وجود المک گاز اما از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که بایستی جمع‌آوری شوند. 

ورناصری همچنین تلاش برای جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی و البته سنگی را از اولویت‌های نخست و مهم سازمان نوسازی مدارس برشمرد.

وی با بیان اینکه منتظر ابلاغ اعتبارات نقدی برای نوسازی مدارس نباشیم، افزود: اسناد خزانه اسلامی از اهرم‌های تامین اعتبار دولت است، بنابراین پیمانکاران بایستی بر اساس این رویکرد کار کرده و پروژه‌ها را عملیاتی کنند، ضمن اینکه چنانچه اعتبارات نقدینگی تخصیص یابد به ادارات کل استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی کشور با بیان اینکه سند تحول بنیادین، سند بالادستی آموزش‌وپرورش است، افزود: از جمله رویکردهای 6 گانه سند، تأمین فضا، تجهیزات وفناوری و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و احداث مجتمع‌های آموزشی است.


کد مطلب: 393614

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393614/بازسازی-مدارس-آسیب-دیده-سیل-سال-تحصیلی-جدید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com