تاریخ انتشاردوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۹۳۶۱۲
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: ۵۰ واحد مسکونی احداثی در مرحله پی‌سازی، ۴۲۷ واحد در مرحله پی‌کنی و ۱۷۲ واحد در مرحله آواربرداری هستند؛ همچنین مراحل تعمیر ۱۲۰ واحد مسکونی تعمیری به اتمام رسیده است و ۴ هزار و ۶۵۱ واحد مسکونی تعمیری نیز آغاز شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،نصرالله دهقانی رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان  اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده پس از سیلاب خوزستان واحدهای مسکونی شهری و روستایی مشمول بازسازی و تعمیر در استان خوزستان ۱۶ هزار و ۱۳۰ واحد برآورد شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۳۹۲ واحد مسکونی احداثی هستند و ۱۲ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی تعمیری هستند که طبق پیش‌بینی‌ها کار تعمیر واحدهای مسکونی تعمیری تا پایان تابستان انجام می‌شود و واحدهای مسکونی احداثی تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان، عنوان کرد: ۵۰ واحد مسکونی احداثی در مرحله پی‌سازی، ۴۲۷ واحد در مرحله پی‌کنی و ۱۷۲ واحد در مرحله آواربرداری هستند؛ همچنین مراحل تعمیر ۱۲۰ واحد مسکونی تعمیری به اتمام رسیده است و ۴ هزار و ۶۵۱ واحد مسکونی تعمیری نیز آغاز شده است.

وی گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان و ۱۲۰ تن انواع میلگرد رایگان برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده تاکنون توزیع شده است.

دهقانی با اشاره به تسریع پرداخت تسهیلات از هفته گذشته، اظهار کرد: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت شده است و ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد معرفی شدند که ۲ هزار و ۲۰۰ مورد آن‌ها تاکنون به عقد قرارداد منجر شد و یک هزار و ۳۰۰ مورد پرداخت انجام شد.

وی افزود: به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ۱۲ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود؛ همچنین به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در مناطق روستایی ۴۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما