کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال اسناد الکترونیکی به بیمه‌ها در مازندران آغاز شد

3 تير 1398 ساعت 15:30

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح انتقال اسناد الکترونیکی به بیمه‌ها در مراکز درمانی مازندران از امروز آغاز شده است.


به گزارش بلاغ،حامد روحانی زاده در حاشیه همایش روسای بیمارستان‌ها دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مازندران با اجرای طرح پزشک خانواده یکی از استان‌های پیشرو در ارجاع الکترونیک است و این خدمات در بیماران سرپایی ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مراحل بعدی اجرای پروسه درمانی که  در آینده تکمیل می‌شود که بحث نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی انجام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: امضاء الکترونیک هم در دستور کار قرار داشته و ارجاع از سطح تخصصی برای سطوح بستری بوده و از این طریق به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه مازندران یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح ارجاع الکترونیکی است، گفت: طرح ارسال الکترونیک اسناد به بیمه‌ها در استان شروع شده همه فرایندهای ارسال اسناد به صورت الکترونیک است.

روحانی زاده ادامه داد: اجرای نظام ارجاع به بخش خصوصی هم در نظام الکترونیک در دستور کار  قرار دارد و برکات زیادی برای مردم دارد و امید داریم که زنجیره کاری به سرعت تکمیل شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد:  با اجرای طرح ارجاع الکترونیکی خدمات به صورت کاملا حساب شده به مردم ارائه می‌شود، به عنوان نمونه برای سرما خوردگی نیاز نیست که وقت گرفته شود، در منابع بیمه و دولت صرفه جویی شده و بیماری‌ها در سطوح مختلف در نظام ارجاع طبقه بندی می‌شود، از دوباره کاری و چند باره کاری جلوگیری می‌شود.

روحانی زاده زمان اجرای طرح ارجاع الکترونیکی در استان مازندران گفت: این طرح به صورت ابتدایی از تیرماه آغاز شده و برای اجرا نیاز به زمان داریم.

وی در پایان گفت: تا یک سال آینده کاغذ از فرایند پیگیری‌های درمانی حذف می‌شود.


کد مطلب: 393610

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393610/انتقال-اسناد-الکترونیکی-بیمه-ها-مازندران-آغاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com