کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كشف انبارهای شكر احتكار شده در فامنين

1 تير 1398 ساعت 22:50

كشف انبارهای شكر احتكار شده در فامنين

فرمانده انتظامی شهرستان فامنين از كشف انبارهای شكر احتكار شده در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌حسن حیدری اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب و سودجو از فضای عمومی جامعه در راستای نیل به اهداف پلید سوء استفاده کرده و دست به ارتکاب اعمال مجرمانه می‌زنند.

وی افزود: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اقدامات حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه در چنین وضعیتی وحدت، همدلی و همکاری همه سازمان‌ها، نهادها و از همه مهمتر مشارکت مردم یک ضرورت است تاکید کرد: مردم، عوامل اخلال در نظام اقتصادی را شناسایی و به مراجع قانونی معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان محور تامین نظم و امنیت در جامعه در راستای برخورد با این گونه افراد مصمم است اظهار کرد: امنیت اقتصادی یکی از مهمترین مولفه‌های امنیت در جامعه است و نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقای امنیت عمومی دارد.

حیدری از اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان در کشف و شناسایی انبارهای شکر احتکار شده خبر داد و بیان کرد: مقدار 8 هزار و 100 کیلوگرم شکر در دو انبار که برای عرضه خارج از شبکه در شهر فامنین دپو شده بود، کشف و مکان مورد نظر با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر و معرفی آنها به مراجع قانونی، ارزش کالای کشف شده را 450 میلیون ریال دانست و افزود: تحقیقات تکمیی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در خاتمه خاطر نشان کرد: اقدامات انتظامی به تنهایی چاره کار نیست و عزم همه سازمان‌ها و نهادها را در حوزه مبارزه با قاچاق کالا می‌طلبد.


کد مطلب: 393324

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/393324/كشف-انبارهای-شكر-احتكار-شده-فامنين

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com