کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور شدیدترین احکام برای مخلین امنیت عمومی و حاملین سلاح غیرمجاز

30 خرداد 1398 ساعت 17:45

دادستان خرم‌آباد گفت: با افرادی که امنیت اجتماعی را برهم زده و تخلفاتی مانند تیراندازی داشته باشند شدیدترین برخوردها صورت خواهد گرفت.


به گزارش بلاغ،سعید رازانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، عنوان کرد: چند پل در مرکز استان قابل استفاده نیست که مشکلات آنها را به طور جد و مداوم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

وی در ارتباط با برخورد با جرائم اجتماعی نیز بیان داشت: در ارتباط با تیراندازی‌ها احکام سنگینی مانند 10 سال حبس برای یک فرد که به چراغ برق تیراندازی کرد در نظر گرفته شد یا در موردی دیگر 5 سال حبس برای حمل غیر مجاز سلاح جنگی در نظر گرفته شد.

دادستان خرم‌آباد در ارتباط با درگیری‌های اخیر جنوب شرق خرم‌آباد نیز گفت: پیگیری کردیم که اگر تخلف و کوتاهی در بروز این درگیری‌ها که منجر به کشته شدن چند نفر شد صورت گرفته باشد، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این قضیه بیش از 30 نفر از طرفین درگیری دستگیر شده است.

رازانی گفت: در بحث عدم حضور به موقع نیروی انتظامی در محل‌های درگیری، هر جا این موضوع معرض شود با مامورانی که کوتاهی کرده‌اند برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: در برخورد با کسانی که نظم عمومی را به هم می‌زنند هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد و شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت.


کد مطلب: 392891

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392891/صدور-شدیدترین-احکام-مخلین-امنیت-عمومی-حاملین-سلاح-غیرمجاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com