تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۹۲۸۵۳
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روز های سخت به منظور آمادگی و آموزش دانش آموزان برای امداد گری و کمک رسانی در برابر حوادث در کشور اجرا می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد در حاشیه برگزاری مسابقات آمـاده (المپیـاد مهارت‌های امـدادی دادرسان هلال‌احمری)  در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد گفت: طرح ملی دادرس  یا دانش‌آموز آماده در روزهای سخت به‌منظور آمادگی و آموزش دانش آموزان برای امداد گری و کمک‌رسانی در برابر حوادث در کشور اجرا می‌شود.

محسن حرازی زاده افزایش سطح آگاهی علمی و عملی دادرسان هلال‌احمر را از اهداف این رقابت‌ها برشمرد و افزود: 294 دانش‌آموز پس از گذراندن آموزش‌های طرح ملی دادرس در مسابقات آمـاده در اردوگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

حرازی زاده گفت: در این دوره از رقابت‌ها دانش آموزان پایه هشتم در قالب 21 گروه 14 نفرِ از همه شهرستان‌های استان یزد در رشته‌های کمک‌های اولیه، پناه گیری، خروج اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان و باندپیچی ،حمل مصدوم، اطفای حریق و نصب چادر باهم رقابت کردند.

وی افزایش سطح آگاهی علمی و عملی دادرسان هلال‌احمر را از اهداف این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این رقابت‌ها طی دو روز با حضور دانش آموزان دختر و پسر در اردوگاه شهدای امدادگر علی‌آباد تفت برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد خاطرنشان کرد :منتخبان این المپیاد به مرحله کشوری که مردادماه دریکی از استان‌ها برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴