تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۸۴۹
عضو کمیسون اقتصادی مجلس: با توجه به اعمال تحریم اقتصادی برای محصولات نفتی و غیر نفتی کشور، توسعه کشاورزی ِصنعتی، راهبردی اثر بخش در دوران تحریم است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ زنی نخستین شهرک گلخانه ای مدرن کشور در روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد گفت: موتور محرکه اقتصاد در استان البرز به راه افتاده است و امروز بالای 15 درصد از بودجه کشور به استان البرز تخصیص یافته و این درحالی است که پیش از این تنها 11 درصد بودجه به البرز، اختصاص یافت.

این نماینده مجلس افزود: شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در بخش کشاورزی رتبه خوبی در کشور کسب کرده اند و در این میان شهرستان نظرآباد ظرفیت های بسیاری دارد که باید فعال شود.

بهمنی با اشاره به تولید روزانه شیر با حجمی معادل 700 تا 800 تن در نظرآباد، تصریح کرد: با توجه به اعمال تحریم اقتصادی برای محصولات نفتی و غیر نفتی کشور، توسعه کشاورزی ِصنعتی راهبردی اثر بخش در دوران تحریم است.

نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس ضمن یادآوری این نکته که فروش و صادرات 4 تا 5 شاخه گل ارکیده معادل یک بشکه نفت است، اذعان کرد: اگر بتوانیم کشورهای منطقه را جزو بازار فروش گل های تولیدی استان خود قرار دهیم، می توان به راحتی بر تحریم های دشمن فائق آمد.

بهمنی اضافه کرد: با قولی که از وزیر گرفتیم به راه اندازی مترو کرج - هشتگرد در آینده نزدیک امیدوار هستیم. همچنین جاده چرمشهر در کمربندی نظرآباد میتواند حجم عمده ای از ترافیک این منطقه را کاهش دهد که تکمیل این جاده هم در اولویت پیگیری های ما قرار دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴