کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگ ایرانی‎اسلامی به نسل جوان شناسانده شود

30 خرداد 1398 ساعت 11:35

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مشاور وزیر ارشاد بر لزوم معرفی و شناساندن فرهنگ ایرانی اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و گفت: اگر جوانان فرهنگ کشورمان را به‌درستی بشناسند سراغ سایر فرهنگ‌ها نمی‌روند.


به گزارش بلاغ،«حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی» در نخستین جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر «ایران من- گلستان شاد» در روستای مرزبُن آزادشهر اظهار کرد: هر کدام از قومیت‌ها فرهنگ غنی و ارزشمندی دارند و این جشنواره‌ها کمک می‌کند تا فرهنگ و آداب‌ورسوم غنی قومیت‌های مختلف به منصه ظهور برسد و معرفی و شناخته شود.

وی تصریح کرد: ابتدا باید خودمان فرهنگ خود را بشناسیم تا بتوانیم آن را به دیگران معرفی کنیم و اگر جوانان ما فرهنگ کشورمان را به‌درستی بشناسند سراغ سایر فرهنگ‌ها نمی‌روند.

* تنوع فرهنگی و تعدد قومیت‎ها زیبایی گلستان را دوچندان کرده است

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تصریح کرد: در کل کشور اعتبار محدودی داریم لذا این جشنواره در چند روستا در کشور برگزار می‌شود و گلستان از استان‌های پیشتاز در برگزاری این جشنواره بوده که در سه بخش شرق، غرب و مرکز استان  گلستان برگزار می‌کند و امروز نخستین مرحله جشنواره در شرق استان در حال برگزاری است.

ارزانی با بیان اینکه قومیت‌های مختلف این استان را به گلستان تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: تنوع فرهنگی و تعدد قومیت‌ها زیبایی گلستان را دوچندان کرده است.


کد مطلب: 392826

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392826/فرهنگ-ایرانی-اسلامی-نسل-جوان-شناسانده-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com