رئیس مستعفی هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: طبق اطلاعی که من دارم قرار است طی امروز و فردا هیأت مدیره نفت آبادان معرفی شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار  در مورد اینکه شرایط هیأت مدیره این باشگاه به کجا انجامید و گفته می‌شود مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده است، عنوان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم قرار است طی امروز و فردا هیأت مدیره جدید معرفی شود و سپس مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند، فعلا رسما نمی‌توانم خبری بدهم، اما برای مشخص شدن وضعیت خودم در حال پیگیری هستم و هنوز هیأت مدیره جدید معرفی نشده است. 

وی در مورد اخباری که در مورد انتخاب مدیرعامل جدید نفت آبادان مطرح می‌شود، تصریح کرد: نمی‌توانم این مسئله را تأیید کنم، چرا که هنوز هیأت مدیره تشکیل نشده است، اما طبق اخباری که من دارم، طی امروز و فردا مجمع باشگاه هیأت مدیره را معرفی می‌کند.

رئیس مستعفی هیأت مدیره نفت آبادان در مورد اینکه تا زمانی که استعفای آنها پذیرفته نشده، آنها همچنان در این باشگاه مسئولیت دارند، تصریح کرد: بله، هنوز هیأت مدیره جدید معرفی نشده و وضعیت ما را مشخص نکرده‌اند، به همین خاطر به علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه اعلام کردم کارش را قوی انجام دهد تا پس از معرفی هیأت مدیره جدید و سایر مسایل امور را تحویل دهیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴