کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معتمدی: سالانه 250 دانشجوی خارجی جذب دانشگاه امیرکبیر می شوند

29 خرداد 1398 ساعت 19:20

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیربا بیان اینکه ظرفیت لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی وجود دارد، گفت: در طول هر سال تحصیلی 250 دانشجوی خارجی در این دانشگاه جذب می شوند که در تلاش هستیم این تعداد افزایش یابد.


به گزارش بلاغ،سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار  با اشاره به اهمیت جذب دانشجوی خارجی گفت: یکی از برنامه های این دانشگاه که از اهمیت بسیار زیادی در روابط بین الملل برخوردار است مقوله جذب دانشجوی خارجی است که در سال جاری برنامه منسجم و مهمی برای این موضوع طرح ریزی کرده ایم.

وی درباره افزایش دانشجوی خارجی افزود: در طول هر سال تحصیلی 250 دانشجوی خارجی در این دانشگاه جذب می شوند که در تلاش هستیم این تعداد افزایش یابد.

معتمدی اضافه کرد: تبادل دانشجو برای مراکز علمی بسیار اهمیت دارد چراکه می تواند در ارتباطات بین المللی و رشد علمی دانشگاه و همچنین همکاری دو سویه مراکز علمی در اندیشه های مختلف در علوم متنوع تاثیرخوب و زیادی داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره افزایش دانشجوی خارجی در سال جاری تصریح کرد: با توجه به اینکه به اندازه کافی ظرفیت برای حضور دانشجوی خارجی داریم امسال در ماه های مهر و آبان تلاش خواهیم کرد جذب دانشجو افزایش یابد.


کد مطلب: 392744

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392744/معتمدی-سالانه-250-دانشجوی-خارجی-جذب-دانشگاه-امیرکبیر-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com