کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

سردمداران فتنه در خیالات از پیش ساخته خود غرق شده بودند

29 خرداد 1398 ساعت 11:38

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سردمداران فتنه و خواص بی‌بصیرت، غافل و جاهل در خیالات از پیش ساخته خود غرق شده بودند.


محسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به 29 خرداد سالروز خطبه تاريخی رهبری در ماجرای فتنه بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری ولایت مطلقه فقیه، خاری بر چشم جهانیان است، اظهار کرد: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی به تعداد زیاد، شاهد فتنه‌ها و ضربه‌های دشمنان دین و اسلام بوده‌ایم.

وی گفت: در سال 88، فتنه‌ای تحت عنوان تقلب در انتخابات توسط عاملین داخلی و خارجی علیه ایران اسلامی طراحی و اجرایی شد که کشور را در التهاب قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ملت ایران با الهام از هدایت‌های الهی موفق شدند با حضوری همگام در صحنه و شوری متکی به بصیرت انقلابی، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظامی دینی و ولایی را در هم شکنند.

حسینی تصریح کرد: در طول تاریخ همیشه جبهه حق مورد تهاجم دشمنان بوده است. این که موضوع فتنه در کشور مطرح می‌شود به دلیل موضع‌گیری دشمنان نظام در برابر شعار انقلابی "نه غربی نه شرقی" و حق‌خواهی ملت ایران است.

وی گفت: هر جا زمزه‌ای از پیشرفت نظام انقلاب اسلامی به گوش مستکبران می‌رسد، در برابر آن موضع دفاعی گرفته و به دنبال راهی برای از بین بردن آن می‌روند.

این کارشناس راهبردی اضافه کرد: در پاسخ به اینکه چرا باید نسبت به ایدئولوژی‌های خود پایبند باشیم، باید چنین گفت که مکتب انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امامی است که شهادت را عزت و زندگی با ستم‌گران را جز ذلت نمی‌داند.

حسینی تصریح کرد: نهال نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده و کوتاه آمدن در برابر اعتقادات، خیانتی بزرگ به خون شهدا و امام شهدا محسوب می‌شود.

وی از بین بردن جایگاه ولایت فقیه، حب ریاست طلبی، دنیا طلبی و شکست مستکبران در جبهه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی را از مهمترین دلایل بروز فتنه 88 عنوان کرد و افزود: این دشمنی جز با وسوسه‌های دروغین و پر زرق و برق دشمنان دین و اسلام انجام نمی‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: کسانی که در سال 88 مدعی تقلب در انتخایات ریاست جمهوری بودند، خود بازیچه و فریب خورده متقلبان بزرگ دنیا و جامعه بشریت بودند.

حسینی گفت: هر نظام اگر بخواهد از فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان خود در امان باشد باید همان گونه که فرزند برای رسیدن به سعادت و پیشرفت از پدر و مادر خود پیروی می‌کند، از رهبران و عقلای خود پیروی کامل داشته باشد.

وی سه اصل ایجاد امنیت جانی، امنیت اقتصادی و امنیت آبرو را از جمله وظایف نظام اسلامی در برابر ملت اسلامی عنوان کرد و گفت: شایسته است برای حفظ آبروی نظام خط قرمزی را بپذیریم و آن جز تقویت رهبری و جایگاه ولایت فقیه که نقش نگه دارنده پایه‌های نظام را دارد نیست.

این کارشناس مسائل راهبردی گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی واجب و ضروری است و اگر دشمن بخواهد ستون نظام را که در حقیقت ولایت مطلقه فقیه است مورد هجمه‌های خود قرار دهد، برهمگان ضروری است که با دفاع از اصولی که به آن معتقد هستند به حفظ و حراست بپردازند، همانگونه که از خانواده و آبروی خویش حمایت و حراست می‌کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 392706

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392706/سردمداران-فتنه-خیالات-پیش-ساخته-خود-غرق-شده-بودند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com