کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت استودیو صدا در مرکز کنترل ترافیک زنجان

29 خرداد 1398 ساعت 10:55

سرپرست حوزه ترافیک و حمل ونقل شهرداری زنجان گفت: همزمان با ساخت ساختمان مرکز کنترل ترافیک، استودیو صدا با به روزترین تجهیزات نیز توسط این حوزه در ساختمان مرکز کنترل ترافیک تجهیز شد تا امکان پخش مستقیم و لحظه‌ای اخبار ترافیکی و شهری فراهم شود.


به گزارش بلاغ،سمانه شاددل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان در سوم خرداد سال ۹۷، برای هدایت و کنترل ترافیک زنجان به بهره‌برداری رسید و این مرکز هم اکنون مدیریت تصویری و ترافیکی را در شهر زنجان فرمانبری می‌کند.

سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: این مرکز از پایش نرم‌افزاری حرکت حمل و نقل عمومی و مدیریت بهینه در این بخش تا پایش و کنترل سرعت خودروها با دوربین‌های تجهیز شده در داخل شهر که به صورت خودکار اطلاعات را ثبت و به مرکز ارسال می‌کند، استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: در این مرکز شاهدیم نرم‌افزارهای روز دنیا بر روی سیستم‌ها نصب شده و از طریق آن با یک کار ترکیبی سخت افزاری نرم‌افزار مدیریت یکپارچه بر حوزه ترافیک شهر زنجان صورت می‌گیرد.

شاددل در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی، حوزه حمل و نقل و ترافیک در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی منعقد شده است.

سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان ادامه داد: منسجم کردن هر چه بیشتر و بهتر برنامه‌های فرهنگی ترافیکی و ترویج فرهنگ ترافیکی همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی هر بیشتر به همشهریان درباره مسائل فرهنگی ترافیکی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هماهنگی بیش از پیش با اهداف از پیش تعیین شده بین سازمان فرهنگی اجتماعی و حوزه حمل و نقل و ترافیک از دیگر برنامه‌ها است.

سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان ادامه داد: همزمان با ساخت ساختمان مرکز کنترل ترافیک، استودیو صدا با به روزترین تجهیزات نیز توسط این حوزه در ساختمان مرکز کنترل ترافیک تجهیز شد تا امکان پخش مستقیم و لحظه‌ای اخبار ترافیکی و شهری فراهم شود.

شاددل خاطرنشان کرد: همچنین برای استفاده حداکثری از ظرفیت استودیو صدا این مرکز در اختیار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 392672

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392672/فعالیت-استودیو-صدا-مرکز-کنترل-ترافیک-زنجان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com