کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری سارق باجه بانک تهران در تاکستان

29 خرداد 1398 ساعت 10:35

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان سرقت به عنف طلا و اعتراف به 10 فقره سرقت در تاکستان و تهران به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ مهدی حاجیان اظهار کرد: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌های موتور سیکلت در مناطقی از جنوب شهر تاکستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 میدان 15 خرداد قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: مأموران با بررسی‌های انجام داده و گشت‌زنی‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت‌ها را برای پلیس نمایان می‌ساخت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران کلانتری 12 پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی، توانستند متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان کرد: ماموران در روند تحقیقات پرونده در بازجویی‌های فنی پلیسی به شواهد و ادله‌ای دست یافتند که حکایت از 10 فقره سرقت که سه فقره از این سرقت‌ها به عنف بوده و سارق در بازجویی‌ها به یک فقره سرقت باجه بانک در استان تهران به مبلغ 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ حاجیان خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌ها به همدستی دو نفر که یکی از آنها خانم است اعتراف که در یک عملیات غافلگیرانه هر دو همدست وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اعلام این که ارزش ریالی اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال است، یادآور شد: عاملان این سرقت‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


کد مطلب: 392668

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392668/دستگیری-سارق-باجه-بانک-تهران-تاکستان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com