تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۶۶۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از افتتاح مرکز 25 تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) در ملاير در این ماه خبر داد و گفت: گوشت گرم بین 350 نفر از خانواده‌های نیازمند کبودراهنگ توزیع شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار  در همدان از افتتاح مرکز 25 تخت‌خوابی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ملایر در این ماه خبر داد و افزود: یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان از محل موقوفه سیف‌الدوله برای ساخت این مرکز هزینه شده است.

وی افزود: سعی کرده‌ایم امکانات خوبی را در این بخش به‌کار گیریم و قرار است بیماران به صورت رایگان مداوا شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به ارائه خدمات درمانی طی چند روز گذشته در شهرستان فامنین افزود: در شهرستان کبودراهنگ، سه روستای شهرستان رزن و نیز شهر صالح‌آباد روزهای آتی خدمات ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه چند روز پیش جلسه‌ای در راستای اجرای نیات واقف خیراندیش مرحوم امیرنظام در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد گفت: 6 خدمت از محل نیات موقوفات مرحوم‌ امیرنظام در کبودراهنگ‌ و رزن ارائه می‌شود.

کاروند بیان کرد: در سفر یک روزه به کبودراهنگ‌ نشستی با اعضای شورا، دهیاران و برخی هیأت امنای مساجد روستاهای موقوفه شهرستان‌های کبودراهنگ و رزن برگزار و قرار شد مشکلات، مسائل و درخواست‌ها در مدت دو ماه تمام حل و فصل شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این راستا درمان بیماران صعب‌العلاج، ساخت حمام روستایی، کمک به تعمیر مساجد، توزیع سبدکالایی بین نیازمندان، توزیع بسته‌های حمایتی برای ایتام و ساخت مدرسه‌ای که در حال مطالعه و بررسی بوده در دستور کار اوقاف کبودراهنگ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: چند روز پیش بین 350 نفر از خانواده‌های نیازمند کبودراهنگ گوشت گرم به ارزش 20 میلیون تومان از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم امیرنظام توزیع شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴