تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۹۲۶۱۲
در ادامه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مشورتی اتاق بازرگانی تهران، انتخابات هیات رییسه کمیسیون گردشگری اتاق تهران نیز برگزار و مجید حسینی نژاد، بنیانگذار استارت‌آپ دانش‌بنیان علی بابا با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،این انتخابات با حضور مسعود خوانساری به عنوان رییس اتاق تهران، ناصر ریاحی، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران، اعضای هیات مدیره اتاق تهران و اعضای کمیسیون گردشگری برگزار شد و پس از انتخاب رییس کمیسیون گردشگری اتاق، حرمت‌الله رفیعی از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به عنوان نایب رییس اول و سجاد غرقی از اعضای هیات نمایندگان اتاق به عنوان نایب رییس دوم کمیسیون گردشگری اتاق تهران انتخاب شدند.

همچنین با توجه به این موضوع که خلق اندیشه، کارآفرینی، رشد صنعت گردشگری، ظهور کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری‌های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در عرصه اقتصاد به شمار می‌رود که پنجره جدیدی برای بهره ‌مندی بیشتر از توسعه در حوزه اقتصاد دانش ‌بنیان را می‌گشاید، می‌توان به امید داشت با ورود نماینده اکوسیستم استارت‌آپی کشور در اتاق تهران، تحولاتی بزرگ و عمیق را در این حوزه شاهد باشیم که افزایش رشد توسعه صنعت گردشگری از بدیهی‌ترین انتظارات است.

تسهیل شرایط سفر برای مسافران ورودی و خروجی، جذب گردشگران خارجی و همچنین تسریع توسعه این صنعت نیز از دیگر پیامدهایی است که پس از حضور بنیانگذار بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری کشور در اتاق بازرگانی، انتظار آن می‌رود.

مجید حسینی نژاد نیز با تایید این موضوع، رویکرد کمیسیون گردشگری اتاق تهران را توسعه گردشگری داخلی عنوان کرد و گفت: «هدف ما در این کمیسیون این خواهد بود که هر ایرانی با هر سطح درآمد، تجربه شایسته‌ای از سفر داشته باشد؛ چرا که در حال حاضر بسیاری از ایرانی‌ها در طول سال سفر نمی‌کنند و این درحالی است که افزایش سفرها می‌تواند اقتصاد را به حرکت درآورد. در عین حال، سفر به افزایش نشاط در خانواده ها نیز کمک می‌کند. البته باید به این نکته توجه داشت که توسعه گردشگری داخلی محقق نمی‌شود، مگر با قدرتمند شدن فعالان گردشگری از طریق ابزار تکنولوژی»

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما