تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۲۵۹۰
مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان اصفهان گفت: 83 درصد مردم استان اصفهان درخواست کارت ملی هوشمند کرده‌اند و از باقی‌مانده جمعیت هدف می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حسین غفرانی کجانی ظهر امروز در بازدید از اداره ثبت‌احوال مبارکه بابیان اینکه کیفیت کار در دفاتر پست و دفاتر پیشخوان مسأله مهمی است، خاطرنشان کرد: به‌طور مرتب بازرسی‌های سرزده از دفاتر پیشخوان و دفاتر پست داریم و از نزدیک با نحوه خدمت‌رسانی، مشکلات موجود و روند درخواست کارت ملی هوشمند آشنا می‌شویم.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان اصفهان ادامه داد: بعد از بازرسی‌های انجام‌شده بلافاصله متناسب با نیازها و مشکلات موجود در دفاتر پستی و پیشخوان، اقدام به حل آن‌ها می‌کنیم.

وی بابیان اینکه بازدیدها ممکن است به‌صورت ماهانه یا هفتگی انجام شود، گفت: گاهی اوقات مردم با ارائه گزارش‌های خود مشکلات موجود را بیان می‌کنند که در صورت لزوم گروه بازرسی مراجعه می‌شود.

غفرانی کجانی با اشاره به روند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در استان اصفهان، اظهار داشت: از نظر سطح درخواست کارت ملی هوشمند ملی استان اصفهان مقام شانزدهم در کشور را دارد و از ابتدا تا به امروز حدود 3 میلیون و 350 هزار نفر درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان اصفهان بابیان اینکه 83 درصد مردم استان اصفهان درخواست کارت ملی هوشمند کرده‌اند، عنوان کرد: از باقی‌مانده جمعیت هدف می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مردم توجه نمایند که ملاک ارائه خدمات در دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی فقط کارت ملی هوشمند یا رسید مهرشده اخذ درخواست کارت ملی به همراه شناسنامه و تطبیق با سامانه ثبت‌احوال است.

غفرانی کجانی با اشاره به آمار جمعیت دریافتی کارت ملی هوشمند، اظهار داشت: از جمعیتی که درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند حدود 40 هزار نفر هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان اصفهان با اشاره به تجهیز شدن فیبر نوری در ادارات ثبت‌احوال، گفت: در 6 ماهه اول امسال ما با مکاتباتی که با فرمانداری‌ها و مخابرات صورت گرفت قرار بر این شد که کل استان به‌استثناء دو الی سه اداره که استیجاری هستند دارای فیبر نوری شوند.

وی ادامه داد: تقاضاهای اولیه و کارهای ابتدایی انجام‌شده و ویژگی که فیبر نوری نسبت به خطوط قدیم دارد این است که از سرعت زیادی برخوردار است و درروان شدن ترافیک به خطوط کمک کرده و قطعی خط را هم بسیار کاهش می‌دهد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم