کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

بسیج موتور پیش برنده انقلاب است

28 خرداد 1398 ساعت 18:00

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تفکر پیش‌برنده بسیج گفت: بی‌تردید دامنه گسترش بسیج در اقصی نقاطکشور بعنوان یک ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیر برای انقلاب بسیار راه‌گشا و پیش‌برنده است.


به گزارش بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد در جمع مربیان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: جنس بسیج جنس پاسداری و صیانت از انقلاب است، سنگر پاسداری برای بسیج  تفاوتی ندارد.

وی افزود: بسیج در سنگر اقتصادی، محرومیت زدایی، نظامی و فرهنگی حضور دارد و این حضورش در جمیع جهات اثر بخش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تفکر پیش‌برنده بسیج خاطرنشان کرد: بی‌تردید دامنه گسترش بسیج در اقصی نقاطکشور بعنوان یک ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیر برای انقلاب بسیار راه‌گشا و پیش‌برنده است.

حسین‌نژاد به منبع عظیم ارزشی و معنوی بسیج اشاره و اظهار کرد:این ظرفیتی که امروز بسیج از آن متنعم می‌شود متشکل از انسان‌های وارسته، فرهیخته، پاک، مومن، متدین و ولایت‌مداری است.

وی افزود: بسیج بعنوان یک منبع عظیم ارزشی و معنوی می‌تواند برای استحکام زیر ساخت‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام اثربخش و دارای نقش برجسته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به نقش‌های گوناگون بسیج، نقش عمده بسیج را مشارکت در سرنوشت و پیشبرد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حفظ چنین شبکه انسانی ارزشمند با این ظرفیت متعالی مستلزم سازکارهایی است که همواره مسیر رشد و تعالی را برای این منبع عظیم ارزشی فراهم کند.

حسین‌نژاد به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره لزوم توجه به جوانان و نوجوانان اشاره و خاطرنشان کرد:آینده‌نگری و توجه عمیق به جوانان و نوجوانان از برنامه‌های محوری سپاه پاسداران جهت تحقق تربیت جوان مومن انقلابی پای کار است.

وی با اشاره به طرح شهید بهنام گفت: با عنایت به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار، در حال حاضر شهرستان سوادکوه با ۱۳ مربی برادر و خواهر در ۴ مدرسه، که ۲ مدرسه در زیراب و ۲ مدرسه در پل‌سفید است با همکاری ارکان مسجد، متولی محقق شدن این طرح هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 392573

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392573/بسیج-موتور-پیش-برنده-انقلاب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com