تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۹۲۵۵۲
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، فضای امن کنونی کشور را نتیجه ایثارگری و مجاهدات شهدا دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از دانشگاه آزاد، جلسه عمومی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران، مسئولان و کارکنان مرکز حراست، مدیران حراست واحدهای استان تهران، حراست سازمان سما و حراست واحد علوم و تحقیقات در محل سالن همایش 9 دی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا گفت: فضای امن کنونی کشور نتیجه ایثارگری و مجاهدات شهداست. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شجاعانه و حکیمانه می فرمایند که رئیس جمهور آمریکا لیاقت پیام دادن ندارد.

 موسوی خاطرنشان کرد: باید اقدامات خود را از روی تکلیف و نگاه اعتقادی عمیق انجام دهیم، برای انجام صحیح این نقش تکلیفی، نیاز است همکاران اول از خودشان شروع کرده و در راستای ارتقاء سطح روحی، معنوی و بصیرتی خویش تلاش کنند. همچنین ضمن مراقبت های معنوی، حدود شرعی را نیز رعایت کرده و رذایل اخلاقی را از خود دور کنند. در مسیر تحول هدف این است که فضای مناسب برای نیروهای ارزشی ایجاد و اصول اساسی تقویت شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هدف ارتقاء سطح حراست به جهات معنوی، کارآیی، تشکیلاتی و سالم سازی محیط دانشگاه است، تأکید کرد: نیروهای حراست ضمن شرکت در کمیسیون ها و جلسات، نظرات ارزشی، مواضع و راهکارهای خود را اعلام کنند. همچنین مدیران و مسئولان برای هر جلسه طرح داشته، تا بتوانند اثرگذار باشند.

 موسوی ادامه داد: یکی از ارکان جامعه دانشگاه اساتید هستند، چون با گفتار و اعمال خود می توانند مسیر صلاح را به دانشجویان نشان دهند. کارکنان حراست با آموزش باید توانمند شوند، به طوری که در هرکجا قرار می‌گیرند، آنجا را مرکز ثقل و مسئولیت خود بدانند و در اجرای مأموریت ها گام های صحیح بردارند.

وی درباره اطلاع رسانی صحیح اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع بسیار اثرگذار است و باعث پیشگیری می شود. تعاملات با سایر مراجع موجود در حوزه سرزمینی واحد بسیار کارگشا و سازنده است. حراست باید مطالبه گر باشد و وضعیت دانشگاه را به طور مستمر پایش کند تا زمینه تصمیم سازی مناسبی را برای مسئولان دانشگاه فراهم کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴