کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانک‌ها برای حل مشکلات سیل‌زدگان جدیتی ندارند

28 خرداد 1398 ساعت 10:25

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: علی‌رغم تأکید مسؤولین دولتی در تسریع روند پرداخت تسهیلات بانکی اما بانک‌ها برای تسهیل در رفع مشکلات سیل‌زدگان جدیتی ندارند.


به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی سپاه خوزستان،سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در بازدید از مناطق سیل‌زده سوسنگرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بازدید میدانی مستمر از مناطق سیل‌زده مشخص شد که یکی از مشکلات اصلی سیل‌زدگان فرآیند پیچیده‌ای است که بانک‌ها برای پرداخت خسارت سیل‌زدگان در نظر گرفته‌اند.

وی افزود: علی‌رغم تأکید مسؤولین دولتی در تسریع روند پرداخت تسهیلات بانکی اما بانک‌ها برای تسهیل در رفع مشکلات سیل‌زدگان جدیتی ندارند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: لازم است مسؤولین مربوطه در مرکز  هرچه سریع‌تر مشکل پرداخت تسهیلات سیل‌زدگان را حل‌وفصل کنند تا روند بازسازی مناطق سیل‌زده در خوزستان تسریع پیدا کند.

شاهوار پور با اشاره به ناکافی بودن تایم اداری بانک‌ها برای پاسخ‌گویی به سیل‌زدگان، اظهار کرد: حجم مراجعات مردم سیل‌زده به بانک‌ها به‌منظور دریافت تسهیلات بسیار بالاست و کاهش ساعات کاری بانک‌ها باعث کند شدن روند خدمت‌رسانی به مردم شده است.

وی گفت: خیرین هرچه سریع‌تر وارد شوند و منتظر ورود مسؤولین نباشند زیرا در شرایط گرمای هوا باید در کاهش درد مردم سیل‌زده قدم برداریم.


کد مطلب: 392494

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392494/بانک-ها-حل-مشکلات-سیل-زدگان-جدیتی-ندارند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com