تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۹۲۴۸۴
رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: ۱۴ باشگاه ورزشی و ۷ مدرسه فوتبال در شهر بیرجند فعال است که در غنی‌سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان پیش‌رو هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،علی ناصری شامگاه دوشنبه‌شب در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال شهرستان بیرجند اظهار داشت: تجلیل، ترویج و تشویق مدال‌آوران و فعالان عرصه ورزش موضوعی بسیار مهم و پسندیده‌ای است که باید نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه بازی فوتبال از جذاب و جایگاه ویژه‌ای در میان ورزش‌ها برخوردار است، افزود: داشتن برنامه‌‌های راهبردی و سیاست‌های بلندمدت و پیشرو باید یکی از اساسی‌ترین محورهای غنی‌سازی اوقات فراغت و ایام تابستان باشد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: هماهنگی بین سازمانی و بهره‌گیری از فضاهای ورزشی ادارات از ضروریات قابل اعتنای هیأت‌های ورزشی است که باید نهادینه شود.

ناصری با اشاره به جایگاه خوش‌نام فوتبال بیرجند در سال‌های نه‌چندان دور تأکید کرد: باشگاه‌های ورزشی در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی گام بردارند و درصدد تشکیل تیم‌های فوتبال پایه برای حضور در میادین منطقه‌ای و ملی باشند.

وی یادآور شد: مدیران باشگاه‌های ورزشی از زیرساخت‌های سازه‌ای و سرمایه انسانی استفاده حداکثری ببرند تا در آینده نزدیک شاهد افتخارات و سرافرازی‌ ورزشکاران در مسابقات قهرمانی ملی و بین‌المللی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال ۹۷ زمینه شناسایی و شکوفایی پدیده‌های گمنامی شد که توانستند در سطح ملی خوش بدرخشند.

شهرام بازیار افزود: ۱۴ باشگاه ورزشی و ۷ مدرسه فوتبال در شهر بیرجند فعال است که در غنی‌سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان پیش‌رو هستند.

وی با تأکید بر به‌کارگیری مربیان دانشگاهی آگاه به علم روز فوتبال در کنار تجربه‌گرایان پیشکسوت گفت: نیمه دوم تیرماه سال جاری مسابقات قهرمانی فوتبال ارتش ایران در بیرجند برگزار می‌شود که فرصت بسیار خوبی برای بهره‌گیری مربیان و داوران از دانش، تکنیک و تاکتیک سایر تیم‌های مطرح کشوری است.

رئیس هیأت فوتبال بیرجند از کسب مقام‌های تیم‌های فوتبال و فوتسال این شهرستان در مسابقات منطقه‌ای و ملی خبر داد و گفت: در مسابقات ملی و منطقه‌ای سال ۹۷ کشور تیم‌های فوتبال و فوتسال پنج رده سنی بیرجند به‌عنوان نماینده شایسته خراسان‌جنوبی حضور فعال داشتند.

جعفر حبیب‌زاده افزود: تیم فوتبال مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند در لیگ دسته سه کشور خوش درخشید، باشگاه پیشگامان بیرجند به مسابقات فوتسال منطقه‌‌ای اعزام شد و باشگاه ایران‌جوان در رقابت‌های نونهالان و امیدهای کشور موجب سرافرازی خراسان‌جنوبی شد.

وی یادآور شد: تیم فوتبال باشگاه سرخ‌پوشان بیرجند به‌عنوان نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات نوجوانان کشور هنرنمایی خیره‌کننده‌ای داشت، باشگاه شاهین بیرجند به نمایندگی از فوتبال استان در مسابقات زیر ۱۵ سال کشور حضور یافت و بانوان فوتبالیست باشگاه پیروزی بیرجند نیز راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴