تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۳۳۲
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست عصر امروز این کمیسیون بر ترویج فرهنگ رضوی در مدارس، توجه به سند تحول بنیادین، تغییر روش تعلیم و تربیت و تغییر شرایط نمره محور بر پایه کنکور و تقدم تربیت بر آموزش تاکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سید حمایت میرزاده سخنگوى کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار در تشریح جزئیات نشست  این کمیسیون گفت: در این جلسه سرپرست وزارت آموزش و پرورش حضور داشته و توضیحاتی ارائه کرد. 

وی افزود: محورهای اصلی که سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش به آن اشاره کرد، ترویج فرهنگ رضوی در مدارس، توجه به سند تحول بنیادین، تغییر روش تعلیم و تربیت و تغییر شرایط نمره محور بر پایه کنکور و تقدم تربیت بر آموزش بود. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اصلاح نظام ارزیابی از حالت تست‌زنی، تعادل بخشی به هویت دینی و ملی، طرح ساماندهی مدارس، بودجه‌ریزی عملیاتی، تفاهم با سایر دستگاه‌ها برای حل مسائل آموزش و پرورش، توسعه فنی و حرفه‌ای مدارس، کاهش آسیب‌‎های اجتماعی، اولویت دادن به بحث اوقات فراغت و عدالت آموزشی از جمله دیگر مواردی بود که سرپرست وزارت آموزش و پرورش به آنها اشاره کرد. 

میرزاده اظهار داشت: نمایندگان در این نشست به لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان، اجرای نظام رتبه بندی، تعیین تکلیف نیروهای حق التدرسی و کسب رضایت اولیا از آموزش و پرورش اشاره کردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲