کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایالات متحده آمریکا اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است

26 خرداد 1398 ساعت 21:30

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دولت‌مردان مدعی حقوق بشری ایالات متحده آمریکا خود ناقض حقوق بشر در جهان هستند و با ژست‌های رسانه‌ای خود را مدعی معرفی می کنند.


به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام ناصر شکریان  امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به‌ویژه شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق امام (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر شهدای قوه قضاییه و ترور در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: نقش ارزنده و اثرگذار شهید بهشتی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ‌گاه ارزش روشنگری و پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه این شهید مظلوم از یادها و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به مواضع بسیار محکم دکتر بهشتی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین اهداف جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت ایشان افزود: شهید بهشتی مظهر اخلاص و تقوا و مدیریت انقلابی بود و ویژگی‌های منحصر بفرد این شهید مظلوم می‌تواند الگوی مدیریتی همه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به جنایت‌های ایالات متحده امریکا در سال‌های قبل و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بازخوانی جنایت‌های ایالات متحده آمریکا در ایران اسلامی امروز امری اجتناب‌ناپذیر است و سردمداران آمریکایی ناقض حقوق بشر هستند اما خود را مدافع حقوق بشری می‌دانند.

این استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران با تأکید بر اهمیت تبیین حقوق بشر آمریکایی و بازخوانی جنایت‌های این کشور استکباری در ایران و جهان خاطرنشان کرد: فرهیختگان ، نخبگان ، اندیشمندان و رسانه‌ها باید در تبیین جنایت‌های ایالات متحده در ایران و جهان برنامه‌ریزی کنند.

شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در زمینه مبادله پیام رئیس‌جمهور مضحک ایالات متحده اشاره کرد و ادامه داد: اصول و مبانی رهبر معظم انقلاب در این دیدار و بیانات محکم و صریح معظم له در قبال کشور جنایت‌کار ایالات متحده برگرفته از فرهنگ و گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) بوده و گفتمان مقاومت و پایداری مهم‌ترین راه‌حل برون‌رفت از مشکلات است.

وی ایالات متحده را تهدیدی جدی برای ثبات منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: آلمان و ژاپن خود اصلی‌ترین قربانیان جنایت‌های جنگی از سوی ایالات متحده هستند و امروز نقش میانجی‌گری را در این برهه ایفا می‌کنند و این می‌تواند اوج سرسپردگی و ذلت‌های کشورهای منطقه و جهان باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش پایانی سخنان خود به امنیت جمهوری اسلامی در چهل سالگی این انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان از جمهوری اسلامی به عنوان الگوی مقاومت و پایداری یاد می‌کنند و پایه‌گذار این گفتمان و راهبرد امام راحل بوده است و امروز مقام معظم رهبری با همین گفتمان این نظام را در عالی‌ترین سطح جهان و منطقه رهبری و مدیریت می‌کنند و تنها راه برون‌رفت از مشکلات امروز هم پایداری و مقاومت در برابر استکبار جهانی است و با توکل به خدا و هدایت‌های بی‌بدیل رهبر عظیم‌الشان انقلاب از این بحران‌ها هم با موفقیت عبور خواهیم کرد.


کد مطلب: 392277

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392277/ایالات-متحده-آمریکا-اصلی-ترین-ناقض-حقوق-بشر-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com