کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار مومنی: اگر شهدا نبودند، ایران مانند عراق و سوریه‌ شده بود

26 خرداد 1398 ساعت 19:00

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند، ایران مانند عراق و سوریه‌ شده بود، گفت: فداکاری شهدا و خانواده‌هایشان باعث شد، با توجه به جنگ‌های موجود در منطقه ایران امن بماند.


به گزارش بلاغ،سردار اسکندر مومنی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید جواد مومنی‌پور در مشهد، شهدا را مایه افتخار و سربلندی ملت ایران خواند و گفت: همه ما مدیون خون شهیدان و خانواده آن‌ها بوده و ادامه دهنده راه آنان هستیم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خانواده‌های شهدا است، افزود: امنیت در سایه تلاش بی‌دریغ شهدا و ایثارگران به بار نشسته و وظیفه ما ادامه راه شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی تاکید کرد: مردم کشور از هر قومیتی و با هر نگاهی، توجه و احترام خاصی به شهدا دارند و این غیر قابل انکار است. 

سردار مومنی با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند، ایران مانند عراق و سوریه‌ شده بود، متذکر شد: ما امنیت خود را مدیون شهدا هستیم و باید بتوانیم یاد و نام شهدا را گرامی بداریم، در سایه فداکاری و از خود گذشتگی آن‌ها امروز امنیت و پایداری در جامعه برقرار است. 

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور در منطقه است، تاکید کرد: فداکاری شهدا و خانواده‌هایشان باعث شد، با توجه به جنگ‌های موجود در منطقه ایران امن بماند. 

وی در ادامه سلام رئیس جمهور را به مادر شهید رساند و افزود: رئیس جمهور فرمودند، شهدا سرمایه‌های کشور هستند و اگر به خانه شهیدی رفتید سلام من را برسانید.

گفتنی است؛ استوار یکم جواد مومنی از مرزبانان قلعه بلوچ بیرجند بود در سال ۸۸ در درگیری با اشرار به شهادت رسید.


کد مطلب: 392261

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392261/سردار-مومنی-اگر-شهدا-نبودند-ایران-مانند-عراق-سوریه-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com