تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۲۳۴
نماینده شادگان در مجلس گفت: با وجود گذشت حدود سه ماه از سیلاب‌های خوزستان‌ هنوز شاهد قطعی آب و برق در بعضی از روستاهای شادگان در گرمای ۵۰درجه‌ هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده حوزه انتخابیه خود گفت: مردم مناطق سیل‌زده شادگان وضعیت بسیار سختی دارند و در خانه‌های نمور و ترک‌ خورده خود بعد از سیل زندگی می‌کنند و دولت در این وضعیت مردم را به حال خود رها کرده است و مردم خود، امورات‌شان را در بحث خسارات ناشی از سیل به پیش می‌برند.

وی افزود: با گذشت حدود سه ماه از سیلاب‌ها هنوز آب و برق تعدادی از روستاهای سیل‌زده شادگان قطع است و مردم در گرمای ۵۰ درجه‌ای تابستان با مشکل برقی آب و برق هم مواجه‌اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی وقوع سیل شاهد گسترده مسئولین و قول‌های آنها بودیم اما امروز نه خبری از حضور آنها و نه خبری از عملیاتی شدن قول‌های آنها در مناطق سیل‌زده است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: با وجود خسارات به بخش کشاورزی، دامداری و منازل مردم هنوز هیچ اعتباری برای جبران این خسارات به مردم پرداخت نشده و گامی در این زمینه برداشته نشده است و مردم خود کارهای‌شان را به پیش می‌برند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جالب‌تر اینکه سیل‌بندهایی که مردم خود برای جلوگیری از خسارات بیشتر ایجاد کرده بودند امروز در جاده‌ها و خیابان‌ها تکه‌های این سیل‌بندها مشاهده می‌شود و حتی هیچ اقدامی برای پاکسازی معابر از این اجسام نیز از سوی دستگا‌‌ه‌های متولی امر انجام نشده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷