تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۹۲۲۲۲
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متأسفانه در سالن‌های ورزشی اتفاقات ناگواری در زمینه عدم رعایت شأن و کرامت بانوان و خانواده‌ها می‌‌افتد و وزارت ورزش باید تدابیر لازم را در این باره اتخاذ کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار   درباره طرح سوالش از وزیر ورزش و جوانان با موضوع عدم رعایت شان و کرامت زنان در وزارت ورزش گفت: متأسفانه در سالن‌های ورزشی اتفاقات ناگواری در خصوص عدم رعایت شان و جایگاه بانوان صورت می‌پذیرد و اشکالات آن کاملاً مشخص است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این‌که اشکالات و ایرادات در باشگاه‌های ورزشی خصوصی به مراتب بیشتر از باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که به دنبال آن هستیم تا راهکاری را برای کاهش این مشکلات در نظر بگیریم و بر همین اساس مجلس هم به آنها کمک خواهد کرد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مختلفی در کشور وجود دارد که می‌تواند ایرادات موجود در باشگاه‌های ورزشی را به منظور رعایت شان و کرامت زنان مرتفع کند و معضلات در این بخش را کاهش دهد و با سوال ملی از وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس می‌کوشم دغدغه‌های خانواده‌ها را در این بخش کاهش دهم.

وی در پایان گفت: باید وزارت ورزش و جوانان تدبیر لازم را برای کاهش نگرانی بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌های ویژه زنان اتخاذ کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما