تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۹۲۲۰۸
قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: بسیاری از دانشگاه‌ها توانسته‌اند در حوزه فناوری و پژوهش سرآمد باشند و به همین دلیل کشورهای دیگر تمایل دارند تا با ایران روابط خود را حفظ کنند.لذا تحریم‌ها کمترین تأثیر را داشته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار  پیرامون مشکلاتی که تحریم برای قراردادهای بین‌المللی علمی ایجاد کرده است، گفت: خوشبختانه به خاطر پتانسیل خوبی که در کشورمان در زمینه علم و فناوری وجود دارد با وجود تحریم‌ها دچار مشکل خاصی نشدیم.

وی تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایران چنانکه دیگر کشورها نیز به آن اذعان دارند در علم و فناوری یکی از قدرت‌های منطقه است و کشورهای دیگر به فناوری ایران احتیاج دارند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از دانشگاه‌های ما توانسته‌اند در حوزه فناوری و پژوهش سرآمد باشند و به همین دلیل کشورهای دیگر تمایل دارند تا با ایران روابط خود را در موضوعات علمی حفظ کنند. به همین دلیل تحریم‌ها در رابطه ما با کشورهای دیگر کمترین تأثیر را داشته است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما