کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مازندران میزبان 5 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

25 خرداد 1398 ساعت 23:35

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود این شهدا در چهار نقطه تشییع و تدفین خواهند شد.


به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای گمنام، با اشاره به میزبانی مردم مازندران از هفت شهید گمنام در سال گذشته، گفت: حضور شهدا با هدف جریان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود که شاهد برگزاری برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و افزود: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، اضافه کرد: 2 شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری خواهند شد.

وی زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود تصمیمات در خصوص جزئیات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید و 88 یادمان بر شمرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 392155

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392155/مازندران-میزبان-5-شهید-گمنام-دفاع-مقدس-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com