تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۳۹۲۱۵۱
ارز همراه زائران حج امسال نیز 200 دلار تعیین شد که با توجه به هماهنگی صورت گرفته با بانک عامل قبل از سفر در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و آغاز پروازهای رفت حجاج ایرانی به حج تمتع از دهه سوم تیرماه سالجاری است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس ‌سازمان حج و زیارت با ‌اشاره به اینکه ارز تخصیصی برای قیمت‌گذاری حج ۹۸ بالغ بر هفتاد هزار ریال است، گفت: میزان ارز همراه زائران ایرانی حج تمتع ۲۰۰ دلار تعیین شد.
علی‌رضا رشیدیان در حاشیه همایش آموزشی و توجیهی کارگزاران استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمال در حج 98، ارز تخصیصی برای قیمت‌گذاری حج 98 را 70 هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: برای قیمت‌گذاری حج امسال دولت ارز 70 هزار ریالی را مبنا قرار داد و قیمت حج برای حجاج میانگین 250 ریال تعیین کرد.
وی افزود: ارز همراه زائران حج امسال نیز 200 دلار تعیین شد که با توجه به هماهنگی صورت گرفته با بانک عامل قبل از سفر در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و آغاز پروازهای رفت حجاج ایرانی به حج تمتع از دهه سوم تیرماه سالجاری است.

رشیدیان، کیفیت‌بخشی و تسهیل ارائه خدمات برای زائران حج سال جاری را از اقدامات سازمان حج و زیارت دانست و گفت: سازمان حج و زیارت با انجام تدابیر لازم برای ارائه همه خدمات سفر برای حجاج حج امسال را با برنامه‌ریزی درست همه خدمات تسهیل کرد.

رئیس ‌سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با توجه به انجام پرواز با هواپیمای داخلی، میانگین اقامت حجاج در عربستان 35 روز است.

رشیدیان گفت: مذاکرات حج با طرف سعودی در حج امسال به دور از روابط سیاسی حاکم بین ایران و عربستان صورت پذیرفت که عملیات حج امسال در فضای آرام و به دور از جریان‌های سیاسی انجام می‌شود.
وی، راه‌اندازی دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان را از دیگر مفاد تفاهم نامه در حج سالجاری عنوان کرد و گفت: ایجاد دفتر نمایندگی حج و زیارت انجام برنامه‌های مناسبتی و ادعیه و افزایش تعداد زائران اعزامی از 81 هزار نفر به 84 هزار نفر و تامین به موقع مسکن و امور تغذیه و تدارکات از دیگر مفاد تفاهم نامه با طرف سعودی بود که همراه با حج باعزت و آرام رقم خواهد خورد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰