کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه گوشی تاشوی هواوی تا شهریور به تعویق افتاد

25 خرداد 1398 ساعت 23:00

شرکت چینی هواوی اعلام کرد عرضه گوشی خود با نمایشگر تاشو را تا شهریور ماه به تعویق انداخته است. علت این امر آن است که هواوی می خواهد مدت زمان بیشتری را به آزمایش سخت افزارهای آن اختصاص دهد.


به گزارش بلاغ، به نقل از انگجت، پیش از این قرار بود گوشی تاشوی هواوی در ابتدای تابستان در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

هواوی می گوید با انجام آزمایش های بیشتر سخت افزاری مطمئن خواهد شد که سازوکارهای گوشی تاشوی این شرکت به درستی عمل می کند و می تواند بر روی مسائل دیگر مانند میزان سازگاری برنامه ها و اپلیکیشن های آن متمرکز شود.

در سال های اخیر شرکت های زیادی مانند سامسونگ و هواوی برای تولید گوشی های دارای نمایشگرهای تاشو تلاش می کنند، اما به نظر می رسد فناوری های موجود هنوز برای عرضه چنین گوشی هایی آماده نیست. اخبار منتشر شده حاکیست که گوشی تاشوی سامسونگ هم نمایشگر مناسبی ندارد و احتمال شکستن آن بعد از چند روز استفاده وجود دارد.

 

لق شدن لولای نمایشگر گوشی سامسونگ مشکل دیگری است که به نظر می رسد سامسونگ برای حل این مشکل هم نیاز به مدت زمان بیشتری دارد. این شرکت هنوز نتوانسته زمان عرضه گوشی گالکسی فولد را مشخص کند وپیش فروش این گوشی تاشو را هم به تاخیر انداخته ولغو کرده است. در هر صورت مشخص است که این دو شرکت قصد ندارند شهرت و اعتبار خود را با عرضه گوشی هایی معیوب زیر سوال ببرند.


کد مطلب: 392140

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392140/عرضه-گوشی-تاشوی-هواوی-شهریور-تعویق-افتاد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com