تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۱۳۲
سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان از تشکیل تیم رصد فعالیت‌ گزینه‌های محتمل انتخاباتی استان خبر داد و گفت: این رصد روزانه صورت گرفته و گزارش‌ها محرمانه به وزارت کشور ارسال می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،قاسم ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در خرم‌آباد، با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در لرستان اظهار کرد: تمامی زیربخش‌های مربوط به فرایند انتخاباتی در استان همچون دفتر بازرسی فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و پیگیری استعفاهای کاندیداها گام‌هایی است که تا زمان ثبت‌نام کاندیداها در دهم آذرماه امسال بایستی انجام شود، ضمن اینکه بررسی زیرساخت‌های انتخاباتی در فرمانداری و بخش‌داری‌های سراسر استان نیز در حال اقدام است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان از تشکیل تیم رصد فعالیت‌ گزینه‌های محتمل انتخاباتی استان خبر داد و گفت: این رصد روزانه صورت گرفته و گزارش‌ها به صورت محرمانه به وزارت کشور ارسال می‌شود.

ولی‌زاده اظهار داشت: همچنین تیمی از استانداری هر هفته به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و زیرساخت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، و در صورت وجود مشکل برای برگزاری انتخابات سالم نواقص را برطرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملاک کاندیدا شدن، ثبت‌نام در آذرماه خواهد بود، گفت: گزینه‌های مطرح شده فعلی تنها گمانه‌زنی است و کاندیدا انتخاباتی محسوب نمی‌شوند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴