تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۱۳۱
عضو شورای شهر اهواز گفت: برای اجرای برنامه‌‌های ورزشی در اهواز، به همکاری اداره ورزش نیاز داریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا ایزدی در گفت‌وگو با  خبرنگار  در اهواز اظهار کرد: این دور از مسابقات به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و به نام جام رمضان در سطح محلات  برگزار شد که این نهمین دوره این مسابقات بود که به این نحو و البته با همکاری معاونت فرهنگی با نظم خوبی برگزار شد.

وی افزود: معمولا در این سطح از بازی‌ها اختلافات و ناراحتی‌هایی رخ می‌دهد که این هم به‌خاطر طبیعت فوتبال است و خوشبختانه با مدیریت خوب این دور از مسابقات هم با کیفیت خوب به اتمام رسید و امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: تداوم برگزاری این مسابقات می‌تواند در کاهش بزه و ناهنجاری‌های اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد؛ یک ضرب المثل معرف داریم که اگر در یک مدرسه‌ای باز شود در یک زندان بسته خواهد شد و من هم اعتقاد دارم که اگر یک مجموعه ورزشی احداث شود و جوانان ما مشغول به ورزش شوند درب یک زندان بسته می شود که این گویای اهمیت ورزش و امکانات ورزشی در جامعه  و همچنین سلامت نیروی جوان ما است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمسیون فرهنگی هستیم و مسؤول ورزش محلات در دل این کمسیون است، خیلی به این موضوع بها داده می‌دهیم و برنامه‌ریزی‌های گوناگونی داریم که تا جایی‌که قانون و بودجه به ما اجازه دهد حمایت خواهیم کرد.

ایزدی بیان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می‌رود در برگزاری اینگونه مسابقات حضور پیدا کند و متأسفانه در برنامه‌های اینچنین به کمک شهرداری نمی‌آیند؛ اگر این همکاری ایجاد شود قطعا این مراسمات پرنگ تر برگزار خواهد شد ولی با توجه به این که اوضاع مالی شهرداری مطلوب نیست، نیاز است دستگاه‌های مربوطه بیشتر مشارکت کنند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴