کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاتل 51 مسلمان مسجد نیوزیلند من کاملاً بی‌گناهم!

25 خرداد 1398 ساعت 8:19

تروریست اسلام‌ستیزی که متهم به ۹۲ فقره جرم، از جمله قتل 51 مسلمان در پرونده حمله به دو مسجد در شهر «کرایست‌چرچ» نیوزیلند است، با حضور در دادگاه خود را «بی‌گناه» دانست!


به گزارش بلاغ، «برنتون تارانت» تروریست نژادپرست و اسلام‌ستیز استرالیایی الاصل 25 اسفند ماه سال گذشته با سلاح نیمه‌اتوماتیک به سمت مسلمانانی که برای اقامه نماز جمعه به مسجد رفته بودند، تیراندازی کرده و ۵۱ نفر را در حالی که مشغول فیلم برداری از جنایت خود بود، به قتل رساند. این جنایتکار همزمان، فیلم تیراندازی و ارتکاب جنایت خود را به طور زنده در فیسبوک پخش می‌کرد.
به گزارش ایسنا، تارانت ۲۹ ساله دیروز تحت تدابیر شدید امنیتی، در جلسه استماع دادگاه شهر «اوکلند» حاضر شد و وکیل او ادعای بی‌گناهی‌اش را در دادگاه مطرح کرد!

در جلسه استماع دادگاه، حدود ۸۰ تن از اعضای جامعه مسلمان شهر «کرایست‌چرچ» و ده‌ها تن از نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند. جمعیت حاضر به اندازه‌ای بود که عده‌ای از حضار در اتاق دیگری نشستند و به صورت ویدئویی، ماجرای دادگاه را دنبال کردند.
«کامرون مندر» قاضی دادگاه اظهار داشت، محاکمه این متهم چهار مه(15 اردیبهشت) سال آینده آغاز خواهد شد و پیش‌بینی‌ می‌شود که این محاکمه حدود شش هفته به طول بینجامد. با این حال، وکلای مدافع وی بر این باورند که روند محاکمه تارانت طولانی‌تر هم می‌تواند بشود.

به گفته مندر، پس از ارزیابی روانی متهم، مشخص شد او مشکل خاصی ندارد و این پرونده بدون نیاز به برگزاری جلسه استماع مربوط به سلامت روانی، می‌تواند وارد مرحله محاکمه بشود.

به اعتقاد کارشناسان، علت حمله تارانت به مسلمانان، دامن زدن به اسلام هراسی توسط رسانه‌ها و محافل سیاسی غربی است. کشورهای غربی از گسترش اسلام و ارزش‌های اسلامی در جهان، وحشت دارند و به همین خاطر، علیه اسلام تبلیغ می‌کنند و نتایج تبلیغات خود را نیز به شکل این جنایت، برداشت می‌کنند. آنها برای اسلام هراسی حتی اقدام به راه‌اندازی پروژه کثیف داعش کردند که تبعات آن را نیز خود بارها دیدند.


کد مطلب: 392074

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/392074/قاتل-51-مسلمان-مسجد-نیوزیلند-کاملا-بی-گناهم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com